Goa!

Ledig tisdag! 
Började morgonen med att köpa en ny dator! Och nytt headset! Välbehövligt.. :) 

Har sedan storstädat i läggan, plockat undan sommarjackor,skor och tagit fram alla höst och vinter kläder etc. Är tråkigt med kyla medan samtidigt underbart då man får börja klä sig snyggt igen! Hösten levererar alltid bäst mode. Sådeså ;) 

Ikväll tränade jag första passet på nån vecka.. Minst sagt ringrostig! Kommer knappt kunna röra mig men guuu så härligt;) 

Och imorgon... Då uppdaterar jag min mobil.. Blogg.se har ju tidigare informerat att deras app kanske inte funkar då den nya uppdatering är gjord och att dom jobbar på att fixa det. Vi får väl helt enkelt hoppas att dom har löst det. Annars kanske de blir tyst här ett tag!  

Godaste middagen idag;) 

Puss! Längtar till helgen ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0