Klarhet



För bara någon vecka sedan kände jag en viss stress.. Att jag ständigt ville att tiden bara skulle springa iväg och dagarna skena förbi. Längtade bara frammåt i hopp om annat.. Jag satte knappt värde i saker som faktiskt var/är mitt liv! (Förutom mina vänner som är awesome!)

Men jag känner nu att jag har hittat lugnet.. För första dagen på länge så längtar jag efter veckorna,dagarna och allt vad dom har att erbjuda! Det är här mitt liv är nu och jag har det faktiskt väldigt bra med mina vänner, familj, lägenhet och framförallt mitt nya jobb!
Såå good for me. More to come:)

Sedan äre ju bara 11dagar till Sthlm som erbjuder swedish house mafia,fest,häng och mys:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0