surar på mig själv..

jag dricker en kopp te..käkar ett ostkex... OCH JAG VILL BARA BYTA UT DET MOT EN FESTKVÄLL! jag sitter seriöst och surar på mig själv för att jag är hemma och tråkig?! men samtidigt hade jag nog inte vågat ta en kväll med alkohol när det gäller halsen.. inte än! men ändå.. man hade ju kunnat göra nått iallafall!


nååja jag får fira med att dom senaste dagarna hittat endel sommarkläder som jag bara längtar efter att få börja använda..en del behövligt stuff också.. bla. en onesize tröja och ett par höga jeansshorts från monkii har hittat hem, ett svin snyggt linne från bikbok,2 väskor,en långklänning och svinsnygga barnplåster (barnplåster är mkt finare än vuxnas ) haha:D


och nu tänker ni, vars är bilderna på allt? men jag orkar inte ta kort och lägga upp..fy vad jobbigt. ni får helt enkelt föreställa er vad ni vill;) hahah

nu ska jag leta lite ny träningsmusik, fyfan va jag ska ha en bra playlist när jag ska börja tränaa igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0