no sound but the wind

åh herregud vad hurtiga jag och maja har varit idag.. solen sken och vi bestämde oss för att ta en promenad.. i 1 timme 45 min! det kallar jag promenad! och nu är jag trött och stum i benen:D
känns väldigt skönt ändå. var underbart att känna solen bränna!:)
sedan dess har jag bara legat hemma..  gjorde en hemmagjord pizza till middag..med fläskfile,bacon,paprika,rödlök och feta ost.. vart helt underbart gott:) ett hett tips:)

imorgon äre min första arbetadag sedan jag opererat mig!
ska även dricka ett vinglas med emily,lina imorgon..som jag inte träffat sedan forever.. och ta igen lite:) ska bli väldigt kul faktiskt!


kvällens låt: Editors-no sound but the wind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0