The Show Goes On

imorse vaknade jag ovanligt tidigt..tog en promenad och sedan drog jag till stan och inhandlade svarta höga dr.demin jeans.. äntligen;) sedan en söt topp på h&m.. kanske det blir midsommaroutfiten? dom lovar ju dåligt väder så att jag tror det kan vara nödvändigt att ha på sig lite mer kläder än somrigt lättklätt.. tyvärr:/

toppen får dock ingen rättvisa när den är uttryckt på golvet..men den är supersöt på:) jag är ju inte den som har nått med volang.. men nångång kan man hitta dedär plagget som funkar!:)



nu ska jag bege mig mot bränna,sedan ska jag följa henke och fredrik till heden.. vi ska tydligen sätta upp ett partytält inför imorgon! :)


Lupe Fiasco - the show goes on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0