nothing

nyyklippt, fick kapa 1dm idag, fy så slitet det var... mitt hår känns helt kort! men folk verkar inte se nån skillnad, så det är väl bra? eller?
annars händer det inte så mkt. har imorse innan klippningen varit på step in och tränat.. nu väntar jag på att dra till sjukgymnasten och därefter fika med stina:)
har annars en sjukt slö vecka framför mig.. jobb tisdag,onsdag.. annars ledig till nästa vecka!:)
vilket säger att det blir mkt träning osv.


sjukt sugen att se Love and other drugs på bio, såå det kanske man ska göra?
mössfrilla,ger inget större bevis på min klippning. hah:)


2låtar som just rullat..
The script - nothing
Goo Goo Dolls-Iris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0