I did good

jag är dödstrött.. klockan ringde halv åtta, upp duscha och göra sig fin inför intervjun.. satte mig på bussen, kom fram och gick all in på intervjun. kändes riktigt braa! såå nu äre bara att vänta och se vad som händer.
efter det gick jag på stan en sväng och inhandlade en tröja på H&M och en tunnare oversizetröjja på monkii, 2 stora tekoppar på indiska som var jätte söta..sedan sa jag stopp! nån måtta får det vara:)
(jaa min blixt är cp)


käkade sedan en god lunch med emmelie på mat och prat:) for hem och gick raka vägen till step in där jag sprang 5 km+reehab träning  för nacke/rygg och knät.. gud vad skönt det var! behövde det verkligen!
nu på eftermiddagen så har jag städat,lagat mat och betalat lite räkning osv.. ordning och reda vettni!:D
nuu ligger jag bara i soffan och ser handboll och dricker en tekopp! är såå slut.. det kommer bli en tidig kväll!
morgondagen kommer att bestå av jobb till 16..sedan blir middag och ta bilen till luleå för att se hockey!
är ju HV71-Luleå för er som inte visste det..såå självklart måste jag vara på plats med min familj!


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0