live at...

har inte hänt så mkt senaste dagarna.. har jobbat, tränat..varit och sett hockey och varit med maja:) fikat med stina har jag också gjort.. såå okej..lite har jag väl gjort:D


funderar just nu på att bege mig till rasmyran, tända en brasa och mysa på i lugnet! känns som en riktigt bra ide!
jobbar imorgon heela dagen låång är ju clubdag också.. !0%.. kom och handla!!
sedan på kvällen vettefan vad som händer? en relativt lugn kväll iallafall.. jobbar nämligen lördag också! men lördag kväll kanske det blir ett vinglas eller två?:) någon som är sugen?


söndag är jag leeeedig!:D ska på handboll och se krokens herrar spela. var ju ett tag sedan nu:)


dagens låt: Adam lambert- Whataya want from me (LIVE at ENERGY Berlin 103.4)
finns på spotiiiify..



svin kallt ute.. igen!! Jag gillar det INTE..
nee nu ska jag kila vidare.. later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0