Love is hard

idag blev det en låångpromenad med maja i solsken och -10.. väldigt skönt må jag säga!:D nu efter det har jag städat och funderar vad jag ska göra ikväll? någon som har ett hett tips? ska jag orka hyra en film? käka lite gott och allmänt slappa?
är mest sugen på mys och en klassiker...
har jag sagt att jag har bokat en ume-resa?:D
24feb till 28e!
ska bli underbart! 

blablalblaaaa nu ska jag laga lite mat, renskav,mos och lingonsyyylt. Gott!


pusss

dagens låt: James morrison - Love is hard

Kommentarer
Postat av: stina

Nästa gång får vi se till och synka! :D , typiskt just den helgen du kunde så åker jag bort :)

2011-02-08 @ 19:12:44
URL: http://melerad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0