reaching forward


löööring, har nu på förmiddag varit med mamma och pappa på bodens möbelaffär,även wika möbler i gammelstan..kikat,soffor,lampor etc. jag vill också ha ett hus? el en bostadsrätt iallafall..renovera och få det som jag vill ha det! :) vore hur kul som helst. men man kan inte få allt:)


snart ska jag på handboll med maja.. krokens herar har match! kommer nog bli en spännande sådan:) efter det ska jag och majsan mysa, kanske bowla lite? om min hals tillåter.. är fan ingen lek alltså!
och jag är redan fruktansvärt less på soppa,glass och allt flytande som hör till... Meeen har kunnat börja äta lite limpa iallafall! mjuuk som fan ska den vara. hah det tar sig;) sakta men säkert.




I believe in so much more than just be nice and saying alright 
I deserve to be this good don't you bring me down 
There is so much more to life than this 
I just cannot say it straight to your face

dagens låt: Those Dancing days - Reaching forward
- lissi dacefloor disaster rm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0