I won´t be found

Vilken bra dag, jag har ett leende på läpparna..en lättnad har spridit sig i hela kroppen. 
kan dock inte påstå att jag gjort särskilt mkt nytta? men vad spelar det för roll? vaknade och det var -24 ute..burr sa jag och var bara att ta tag i dagen.. för jag skulle på en fotning åt lundströms, såå det är väl typ det.. har även varit och jobbat lite på mammas jobb! bra med lite småtimmar här och var..
skulle ha varit och fikat med älskade britta idag också.. men henne tåg var försenat över 3 timmar, så det körde ihop sig lite.. fast åt andra sidan ska jag till henne nu mot kvällskvisten istället..vilket blir mkt mysigare:)
sedan ska jag gå till mammsen, käka mat,se hockeyn (sverige-tjeckien) och ställa mig på crosstrainen! hurtigt va?!


åååh jag blir galen!! sitter och kollar igenom alla album/bilder från i somras!! jag vill bara ha värme..shit alltså:)

kolla bara midsommar.. erkänn att man börjar längta..BIGTIME.


Idag fick jag en låt länkad.. den var skööön!
The tallest man on earth - I won´t be found



I’m gonna run out in the meadow
To catch the silence when it sings



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0