"halv åtta hos oss"

Det blev en sjukt lyckad "halv 8 hos oss" kväll! Jag och Maja lagade räkor stekta i vitlök och chili och bröd med tomat till förrätt, Paella till varmrätt och kanske världens godaste crepes till efterrätt!
jag lägger upp lite bilder från mobilen.. dom ger dock inte maten rättvisa!



imorgon är jag ledig igen.. ska nog ta min vanliga runda i gymmet,eller en låångpromenad om vädret tillåter?:)
jag hatar att jobba såhär lite, det får mig att känna panik över livet, vad fan jag ska syssla med. och om jag ska stanna kvar här, jag vet att jag tjatat om detta tidigare..men det kommer upp på en gång såfort den lugnare perioden anländer.. heeelt hemskt. blää
nee nu ska jag inte gräva ner mig i sånt skit, jag har en kanondag och jag tänker sluta på topp;)
puss!

Kommentarer
Postat av: Britta

fy så gott!

vi får köra gomiddag här när du kooommer, som jag längtar!! <3

2011-02-08 @ 20:06:05
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0