fort!

oj helgen har passerat.. jag hänger inte med!
har jobbat i fredags, sedan var det 3rätters på bränna för min älskade morfar fyllde 75.

jobbat igår..sedan var det "halv åtta hos mig" hos fia p. var sviiin gott! därefter bowlande i vanlig ordning.. haha typ 4de helgen irad? haha;P


idag jobbas det igen... min jobbhelg!  sedan ska jag vara med ina!:) var så länge sedan jag träffade henne..ska bli superroligt, så efter jobbet blire att se när brorsan spelar mot finland.. sedan laga mat med henne. mysa på som aldrig förr!


oj.. nu måste jag springa till jobbet.. börjar ju om 15! ciaaaaao

Kommentarer
Postat av: O

Tänkte bara önska en trevlig alla hjärtans, läste att du hänger sjukhus idag! Fin i "nya håret" också :)

Kram på rää

2011-02-14 @ 08:09:15
URL: http://postbaagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0