White Blank Page

Dehär med att blogga.. har funderat på att börja om..funderat på att byta till en annan..funderat på att lägga ner totalt, funderat igen på att börja om. haha men jag kommer ingen vart.. så jag tänkte lösa det med att blogga när jag känner för det.. och just nu tror jag det kan bli rätt ofta.. känner mig lite motiverad faktiskt. bra va?
nu är det alltså november..NOVEMBER! förstår ni hur fort tiden går? allt springer iväg och veckorna känns som onsdag,fredag och lördag.. känns precis som 3 dagar och inte 7.. som det ska vara.
jag jobbar på och tränar..umgås med mina nära.
halloween har ju rullat förbi också, jag var pippi långstrump!
haha och här ser ni mitt resultat:)
jag har funderingar.. stora funderingar över min framtid.. kommer den ta start i sthlm till sommarn? eller kommer jag flytta mig till jönköping? ska jag flytta mig där jobbet finns? egentligen spelar det mig ingen roll sålänge jag känner att jag är redo för det. hade varit roligt att ta sig ifrån boden ett tag.. men jag kan erkänna att jag trivs här fruktansvärt bra egentligen? men nånting saknas här och jag vet att jag inte hittar det om jag stannar.. så jag måste ta tag i vad jag känner och kasta mig ut.. fritt fall. haha


här kommer lite randombilder från hösten
nu tänkte jag återgå till mitt mys.. är ledig idag, jag är sjuk och filmer ska börja rulla snart.
ska jobba resten av veckan.. så är bara att se till att bli frisk nu!


dagens låt: Mumford & sons - White blank page
heejs, på återseende



my head told my heart "Let love grow" But my heart told my head "This time no"
My head told my heart "Let love grow" But my heart told my head "This time no"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0