burns like summer sun

blev väckt av chefen imorse.. inge träning för mig..men därimot jobb! och det gnäller jag inte för! :)
just nu tvättar jag.. och Fy vad det är trååkigt. hatar det!
och sedan när man öppnar dörren så luktar det lussebullar i heeela huset. hur sugen blev man inte?
tror jag måste köpa saffran här nån dag och baka mig nå gott!:)

påtal om ingenting..men jag inser att snart kommer staden fyllas av hemvändare igen! vilket både är jätte roligt och sedan och väldigt jobbigt:) nii som känner mig vet vad jag pratar om. haha!
men ny-gamla ansikten är alltid välkomna hem:)
och jag tänker säga det en gång till.. Fy vad tiden går fort, vet inte ens vad jag gjort året 2010? egentligen...


kvällens låt: James morrison - burns like summer sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0