tiden bara springer iväg

mina fingrar befinner sig just nu på brittas underbart fina mac dator, jag måste ha en!
dagarna har gått sjukt fort,för fort..  Umeå är helt underbart! vill inte fara hem imorgon.. inte alls! här kan jag tänka mig att bo..
dagen kommer att bestå av att "shoppa det sista"
.. sånt vi glömt.. hittills har jag köpt mig ett par leggings,tshirt på monki,ett par skor på dna, ett par jeans på rut mf. men idag kanske hjag hittar nå mer..vem vet:)
ikväll är det fest som gäller, vi börjar förfesten hemma hos henke och sedan beger vi oss till corona, där familjen även spelar ikväll! tror det kommer bli en sjukt rolig kväll..
Nu frukost som gäller..
later!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0