första

oj vilken helg.. fredagen bestod av idol,mys i rasmyran! väldigt lugnt må jag säga eftersom jag skulle upp och jobba i luleå på lördagsmorgonen!  knegade på under dagen och sedan blev det att fara hem och storstäda, tog fram lite jul och observera Lite jul.. kom fram till att jag typ inte äger nå julpynt..
för några år sedan hatade jag julen. därav mina få julsaker.. men sedan förra julen när jag besökte min bror i usa har julstämmingen börjat gro:) och det är en mysig känsla..

igårkväll blev det en spontanfest med stina och britta.. fy va trevligt det var, och vi hade även en riktigt bra utgång på lotus:) dom spontana festerna är alltid bäst, punkt.


efter en hel dag av handboll med maja idag..så har jag just klivit upp ur badkaret!
vart fruktansvärt frusen av att sitta och glo på alla matcher ... såå nu ligger jag här i turban,handduk och orkar inte röra mig..blir en väldigt tidig kväll ikväll. det vill jag lova!


ska även ladda inför ett hårt pass i gymmet imorgon!:D
nuu ska jag slå på en film och se första ljuset brinna...



You desired my attention but denied my affections

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0