After The Storm

gud va helgen går fort, man hinner fan inte med nått..
igår kväll hade jag och maja filmkväll..vi såg dear john!
och vi höll på att grina ihjäl oss... vilken film alltså!  jag läste boken på engelska när jag bodde i barcelona..och jag vet att jag grät en hel del då också! men efter att veta alla känslor och tanknar kring den så blev det dubbelt så jobbigt när man såg filmen.. shit alltså. men kan säga att den lätt platsar på min top 5 lista!
så ett tips till er som inte sett den.. SE DEN!  sedan kan jag ju säga att Channing Tatum är en av dom snyggaste människorna jag sett..och då överdriver jag inte.
nog om det.. just nu har mamma och pappa precis lämnat mig, jag var så snäll dotter att jag bjöd hem dom på lunch medan dom håller på med renoveringen i huset.. börjar verkligen ta fart där, ska bli så sjukt spännande att se när allt är klart!:) kommer bli super snyggt är jag övertygad om.. nästan så att man vill flytta hem;) hahah
nu ska jag göra mig plocka upp lite i lägenheten och sedan göra mig klar inför dagens äventyr!
Söndagens låt: Mumford & Sons - After the storm

Kommentarer
Postat av: Britta

Din pappa skulle säkert bli överlycklig om du skulle börja flytta igen! Haha : )

2010-11-08 @ 18:26:58
URL: http://brittalindmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0