Sometimes

Plötsligt händer det.. hahah
Tv:n kom imorse.. men ni får inte se den förrän allt är klart i lägenheten..och de innebär att först i april kommer det bilder.  

Imorse har jag målat ett till varv på bänken, käkat och nu snart ska jag och ta en fika med henke.. efter det blire en snabbis till lindex.. och lite småärenden. 

tror jag ska testa badkaret ikväll också;P ssssskönt.

inatt hade jag världens konstigaste dröm.. open mic night, där robin sjöng och spelade gitarr med en mask på (för att han inte ville att folk skulle veta att de var han) och han hade två killar brevid sig med varsin gura och mask.. man kunde vinna nått speciellt pris och jag delade ut det? efter det säger han farväl och försvinner som en vampyr. hah var jätte konstiga saker som hände. hm..
varför drömmer man så konstigt.





Papa Roach - Sometimes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0