It goes on and on and on

igår blev det spontant till skellefteå.. jag var en lojal chafför med röda faran. haha.
kvällen bestod av max,massa surr,mys, spelningar där vi bla lyssna på jonathan johansson. en riktigt mysig kväll med tjejerna. var inte ute efter fyllan och campingen..så vi höll oss därifrån:)

har lite bilder från gårdagen..men nu lånar jag en bild från maja.



idag är det söndag.. igen! och den är reegnig. väldigt mysig. grå.  jag gillar regnet!
håller just nu på att tvätta. där imellan lyssnar jag på mys-musik och filosoferar och tittar ut på regnet.

här får ni mina top 5 ikväll
Mumford and sons - little lion man
Metric - Sick muse (acoustic)
Sister hazel - Your winter (acoustic) 
Landon Pigg - Falling in love at a coffe shop
Sara bareilles - Gravity


Du är den jag vill ha, men är du den jag behöver?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0