: )

dagen har bestått av shopping med mamma:)
for dit i jakten av en ny bikini och en svart underdel.. hittade såklart ingen!
men en underdel hittade jag iallafall.. men varför finns det inga fina bikinis??
är det bara jag som tycker att dom är jätte konstiga i modellen?
och otroligt små storlekarna? iallafall överdelarna.. 
och jag som måste hitta mig en ny tills vi far utomlands? någon som har en bra sida man kan beställa från? eller som har nått hett tips vars jag kan få tag i nå bra bikinis? 

Köpte även en oversizetröja,2 leggings med olika mönster/kvalitéer,
en sarong,en väska, en kofta, en jumpsuit,ett par strandshorts och en klänning:) mkt bra dag med andra ord! 

nu ligger jag hemma i huset med datorn i knät och hör hur det "slår spön i backen" det regnar,regnar och regnar.. otroligt mysigt må jag säga:)


nu tv. pusss!


Kommentarer
Postat av: Britta

Wonderland har ju riktigt snygga och enkla modeller!

Finns på nelly : )

2010-07-22 @ 10:21:38
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0