1 månad, 1 vecka sedan.



1 månad, 1 vecka sedan jag bloggade.. har haft ett litet uppehåll eller vad man ska säga. 
men som ni ser lever jag.

Sommaren 2010 nu..  jobbet på H&M flyter på som aldrig förr..jag njuter av soliga dagar och umgås med nära och kära. mina aningar om denna sommar stämmer än så länge.. det finns bus,mys och värme..  jag njuter som aldrig förr:)

här nere kommer lite bilder från sommarn som varit än så länge!
såå jag låter dom tala för sig själv.

  
  
   
   


idag har jag jobbade jag 9-16, sedan mötte jag upp mamma och pappa på bränna där vi firat min älskade mamma som fyllde år..sedan vare att bege sig hem och städa (ville bokstavligen dö av värmen)..
vid elva-tiden for jag ut och sprang.. så lite har jag hunnit med iallafall..
imorgon får jag tillomed sovmorgon..för jag jobbar 14.00 - 19.15 .. vilken lustig tid va?


nee nu ska jag bädda ner mig. pusss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0