downtown.. "hell no"

idag har vi varit i detroit hela dagen! kikat,shoppat och varit på ikea en sväng också.
inhandlade lite parfymer och "småklappar" ;) var in på forever i somerset (vare så den hette?) gallerian.. såg en massa massa mer jag ville ta hem..men jag sa nej och tyckte att nu får det vara bra..tänkte "nu ska jag försöka ta mig hem utan övervikt denna gång"..alla andra gånger har jag misslyckats..men nu jävlar:)
var också häromdagen och köpte en mindre rullväska som handbagage. såå jag kan proppa den med alla skor och tygre grejer!:)
och på tal om saker... håller just nu i denna stund på att packa för fullt.. har dock tagit en liten paus.
det ser Väldigt lovande ut ska jag erkänna. hade kunnat shoppa ännu mer. tror jag? ska prov-väga väskan imorgon på morgonen och se hur det står till med kilotalet.


lite bilder från idag..jag ju säga att jag inte hade velat bo i detroits "downtown" hell no!

    


   
 


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0