ljumna

igår var det fredag,jag var skötsam och nykter:)
var först hos maja och myste på,drog till erik där han,love,bobban,thomas(om jag minns rätt namn) och majistern satt och ljumma.. satt och surra lite skit och sedan när dom drog mot dimman på bränna så gick jag över till andraa trappuppgången.. där henke,fredrik och anna satt!  och dom ljumma dom med..
jag blev sååå sugen på att joina,men var duktig och drack juice. ;)

Idag har jag,mamma och pappa varit på ikea och inhandlat lite stuffs. Jag var tvungen att inhandla nostalgi-tofflor som jag och Britta nötte i barcelooona!
treevlig dag,vi for över till tornegallerian och handlade lite underklader;)




nu vankas de gomiddag och mys med mams,papps och henke..

pusss

Kommentarer
Postat av: O

att du aldrig kan joina erik och ljumma?? :) hatar dom där tofflora, alldeles för små! Iaf Jens som han har hemma hos sig!

2010-01-24 @ 10:16:47
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0