fantastisk kväll!

igår var kvällen HUR BRA SOM HELST.
förfesten hos britta med alla underbara människor..sedan var tillomed bränna askul. men de är ju folket runt en som gör det. "långa gänget" hahahaha.
thumper ... bästa fylleleken!  bilder kommer sen.
bam bam bam,fittslav....ner och sug. HAHAH jag dör av skratt när jag bara tänker på det.

henke: "när jag var på gayklubb så de jag tänkte på.. var dig"
jag: haha va?
henke: jaa dom hade en strippstång!!
hahah bra att han tänker på mig när han ser en strippstång;) jag väljer att ta det som en komplimang!:D

ne nu är jag såå bakis så jag  orkar itne skriva mer.
får bli sen.
pusss

Kommentarer
Postat av: Madelene

kommeru till luleå till helgen kan vi festaa:D

2010-01-11 @ 03:09:21
URL: http://mlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0