Brittish jävla airlines!..Aldrig mer

min resa mot usa var förseningar hela vägen..
nu hemvägenhar varit värre än någonsin..och den är inte över än..
vet inte ens om jag orkar gå in på det för mkt..men kan kort och gott säga..
Grand rapids> Chicago..funkade bra!
Chicago > London.. fick göra loops typ 1 timme extra i luften för att det var kaos i london.
När jag kommer dit bad dom mig gå till min terminal där första kvinnan säger att mitt plan har gått för att mitt från chicago var förseenad men hon bad mig ändåå ställa mig i kön..när jag väl kom fram efter 1 timme såå säger den andra att mitt plan är inställt.. såå sedan var det2 timmars köande till att boka om..och då fick jag ett flyg dagen efter kl17.40..gick inge tidigare..
då vare bara att ställa sig i nästa kö där jag stod ca 2 timmar också..om de inte var mer?
OCh in på hotell i centrala london.. 1 timme buss.. allt bara sket sig. min värld rasa.. aldrig varit såå less.. alla sa olika saker,visade olika vägar och mitt bagage var borta!
inga ersättningar..bara en hotellnatt och tranfer till hotellet..morgonen därpå fick man sköta själv tyckte dom "ta en taxi eller nå".. jag ahr nog aldrig varit så arg på ett bolag.. såå jävla dåligt..

sedan ikväll när jag väl sitter i gaten såå ropar dom upp att de är försenat..ca1½ timme..
"okej" tänkte jag.. sedan går vi på planet.. väl inne på påalnet får vi sitta 3 jävla timmar
innan vi får lyfta.. som sagt.. jag är knäckt.

så igår missade jag mitt plan till luleå,och ikväll min hotellnatt..för nu äre ingen ide för 3 ynka timmar.. bara att betala och se glad ut.. nu ska jag bara  hoppa på mitt nybokade plan vid 8 tiden..

jag har typ missat  hälften av allt som varit....men som ni ser.. ETT HELVETE.
jag orkar inte ens skriva nå mer.

nu ska jag ta på mig nå mer kläder,det är kallt!

pussss

Kommentarer
Postat av: ola

d a m n. Det gäller vi trip

2010-01-08 @ 11:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0