break

igår var jag, henke och fredrik på lotus.. vet var myrornas krig som tog mig tillbaka back in the days.. har Aldrig sett så mkt 18åringar? överallt och inga kända ansikten nånstans. läskigt, vi gick efter 10 min till bränna. som enligt mig faktikst var bättre. men kan tänka mig att de kommeer ändras när lotus har fått vara öppet ett tag..då kommer nog åldern upp där lite mer. hoppas jag iallafall.. det är illa när tillomed jag känner mig gammal:P

Nu är det bara att tagga om tills ikväll, då det smäller med brudarna.
Förfest hos maja sedan blire nog bodensia!:)
efter denna helg vill jag ha ett break från alkoholen.. "fooo sho"

nu ska jag göra ett ryck och käka lite!:)
ses kanske ikväll?
puss

Kommentarer
Postat av: Ina

Sofia, se det bara som ett bra tecken. du är ingen teenhunter iaf, hahah ;)

2010-01-31 @ 21:48:47
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0