whats my name?

full rulle idag.. upp till sjukgymnasten,sedan vare jobb till 19. eller snarare typ 25över sju.. kunderna ville inte riktigt gå hem... när jag och carole står och ska låsa kommer majsan gående.. och jag tänker.. men maja "vad gör hon".. sedan insåg jag att jag och hon skulle på myskväll hos annika.. bra jobbat sofia.. ( jag som hade tagit fram kött till middag å allt! ) men de var ju bara att skjuta upp till imorgon..
annars har jag inte hunnit med så mkt mer, nu sitter jag här och ska soova väldigt snart.

blir en full dag imorgon också..
en sovmorgon till att börja med, sedan jobb i boden till 15..för att sedan bege mig till storheden för att jobba kväll med ida:) så blir att flytta sig från de ena stället till de andra. hem efter 19.. laga nå middag och se idol. sedan lär man väl vara ganska trött:)


dagens låt: Rihanna ft.drake - What´s my name?

gonatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0