vilken färg har själen..

glöggkvällen igår var mkt mkt trevlig! mysig:)
jag,jossan,jocke,fredrik,henke och olle testade 5? sorters glögg.. saffrans glöggen var inte alls så bra som jag hoppades på.. lucia-glöggen (chokladsmak) var ju en av dom bättre.. men den bästa var ju faktiskt en blåbärsglögg från Alko fiiinland! den imponerade stort bland oss alla:) vi käkade även pepparkakor med ost och kex och clementiner.. hela fadderullan:)



idag har det jobbats 8-17.. var sjukt tungt att kliva upp så tidigt efter en lite seeenare kväll:)
men det rullade på ganska fort och efter jobbet traskade jag till systemet och inhandlade lite vin.. vi har nämnligen personalfest med jobbet på lördag.. men vi får väl se hur kvällen blir.. är inte 100 på en utgång.. känns lite som att jag behöver dedär med en lugn helg:) 

efter det möttes jag och maja på coop.. vi har lagat champinjonsoppa, käkat vitlöksbröd och sedan sugit i en tekopp nu på kvällskvisten..  och snart blire väl säängen. jag är trött:)


imorgon är det även fredag...igen! swooosch säger det bara.det är även idolfinal? vem vinner det? det är även jobb 9-18, och jag hoppas även på fredagsMys!


..och en UNDERBAR låt. lyssna på den!
Carolina Wallin Pérez - Utan dina andetag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0