You make it real..

var en fruktansvärt rolig kväll i lördags..jenny och therese har ju fyllt år såå blev en födelsedagsfest.
vi började med att bowla.. och shit det gick bättre än förvänat.. fick vinna över tjejerna iallafall:D det kan jag nöja mig med:D sedan for vi vidare till therese och jesper..där det blev förfest..
körde en massa lekar som var stört roliga.. fy så vi garvade..tarzan och jane var det bästa tror jag! vi höll på dö åt blandannat mina "älg skrik" haha vrål? eller vad man kallar det.. lät mer som en brunstig tjur eller nått! men det bjuder jag på;) sjukt kul.
efter det var det utgång som stod på listan..och lotus har levererat ännu en gång. har haft otrolig kul som sista helgerna där. dansa dansa var det vi gjorde..
och slutet av kvällen hade inte kunnat bli bättre!


här kommer en bild på outfiten..ganska enkel och sedan ett par klackar till..
jag är ju inte för dedär med klänning och tjaffs;)
alla andra bilder under kvällen finns på jennys kamera.. och vettefan om man vill se dom egentligen?!
dagens låt: James morrison-You make it real

Upp och ner är lika långt, men inte lika lätt!
Antingen så finner vi en väg eller så gör vi en

Upp och ner är lika långt, men inte lika lätt!
Antingen så finner vi en väg eller så gör vi en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0