like the old days

ikväll har vi fördänga hos mig,i min gamla lägenhet var det jämt fest!
varje helg,varje gång det var nått som skulle göras.. så var vi alltid hos mig..men nu i min nya har det inte riktigt blivit samma sak.. kanske lika bra? :D
men ikväll drar vi upp volymen och taggar igång här!
britta har anlänt till kära boden.. äntligen!:) såå självklart måste vi fira det;)
och snart är ellen på intåg, får dock vänta tills juldagen innan de är dags att fira det:D 
kommer även hem fler hemvändare nu över jul som ska bli jätte roliga att träffa!
och här har vi en bild från igår.
nee nu är vinflaskan öppnad och jag ska ta ett glas!

inleder kvällen med Nneka - Heartbeat -Chase and status we just bought a guitar mix)

Sedan fick ju Sverige vinna över Finland ikväll med 6-1! Grattis bror för en suverän insats:)

Kommentarer
Postat av: Ina

SNYGGG-PIPPI!!! ;)

2011-02-07 @ 12:03:05
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0