Det bästa sättet..

Det bästa sättet att spara tid är att använda den.

just nu stäääädar jag, storröjjer faktiskt. har varit ner med massa sommarskor/sommarjackor osv.. såå jag slipper trängas här upp med dem..  papper slängs, och jaa allt åker i stort sett i soperna!
dagen har bestått av jobb 9.45-19.. och sedan har jag varit på en promenad med fia,maja och annica!
måste ju aktivera sig lite i luften ute innan man ska in i detta röjj;P hahah

och ser att klockan har sprungit iväg.. men dammsuga och dammtorka är ett måste innan jag sover. Imorgon är jag ledig! såå om jag inte blir utringd på jobb ska jag bege mig till luleå med mamsen och papsen för lite ärenden..finns lite som ska inhandlas! bla. en matta elller två! om jag hittar några?!
ska även attackera min garderob när jag kommer hem..och försöka reeensa en hel del. om inte så måste det städas rejält iallafall. hittar fan ingenting längre:D

nee nu ska jag fortsätta!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0