sten från hjärtat som lättar..

vaknar och läser ett sms.. lättnaden säger jag bara, FYFAN va skönt.

gårdagen var intressant.. vi käkade på biteline..satt och surra och gorma på läänge. efter det flörta vi in oss på momenta/momentum? (eller hur de nu stavas)..där dragan från backyard babies höll till ock spelade skivor i rockbaren.. han är sådär traaaashhsnygg! lite kort var han dock:P
där satt vi och garvas till äldre som sjöng karaoke och fylla som fan.. sedan till en tjej som stod på "party" golvet vid en strippstång.. DET var kul. hahaha

fanns en riktig "80tal pingla?"..jag och sanna höll på att garva ihjäl oss.. ni ska få se.

  

 

efter jag druckit upp drog vi oss till oscars! där det var bättre folk.. betydligt ; )

inatt ställde man ju tydligen om klockan? haha såå när jag vakna var ju klockan 1 timma tidigare.. skumt men väldigt skön..
mina planer idag är att plugga,promenera och softa.. en sitta inne kväll.. :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0