nu får det räcka!

nuu äre färdigpluggat!!
imorse klev jag upp och tränade..efter det kääkade jag frulle och gick sedan till kulturmagasinet där många klasskamrater redan satt och pluggade.. efter 5 timmars plugg och sist på platsen gick jag hem och hämtade ut tågbiljetterna och inhandlade godis och snask till tentan imorgon!
middag käkades ganska tidigt och nu ikväll har det pluggats mer.. men nu är jag MÄTT på ekonomi.. nu har jag gjort mitt. det jag kan..kan jag. resten får vara. men ni kan ju hålla en tumme eller två för mig imorgon!

tåget lämnar sundsvall 12.33 imorgon.. sedan blire en helg utan plugg och bara umgås,se hockey och bara mysa på! jag längtar.. planerar ingen utgång som det ser ut nu..men vem vet.

får väl se om det hinns uppdateras nått i helgen.
kameran är med i högsta hugg..så jag hoppas att jag "kommer" ihåg att använda den.


♫ under helgen kan ni ju lyssna på mina favoriter just nu
david gray - sail away
kate voegele - devil in me  (live acoustic)
the fray - heartless
lars winnerbäck - Du min vän i livet
m83 - we own the sky
ken ring - ni måste vi dra
3oh!3 - colorado sunrise
josé gonzalez - love will tear us apart
basement jaxx - feelings gone
missy higgins - dont ever
missy higgins - nightminds
henok achido - high on life
pixie lott - apologise (acoustic version)
david gray - smile like you mean it (BBC radio 1 Live radio) /om ni söker på spotiii.

..det var några iallafall.

Pusskram!

kommer hem seeent på söndag kvääll. just so you know.. use the phone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0