löring




vad säger vi? - lördag.. vaknade förjävla dålig och det har hållt i sig..
försökt plugga idag..dricka mkt vatten osv..
allt jag pluggat har "runnit" ur andra sekunden jag tittat bort.
Jävligt drygt .."allt i onödan" hah
nu ligger jag i soffan och tittar på sängen..
en film? en serie? och somna in sedan?
vill se en film som börjar inatt på tv..
men hur kul är det om man somnar tidigt?
hm..

jag har kommit fram till att detta är min Fjärde vecka nykter.
ÄR plugget bra för mig eller tar de död på mitt "liv"?
 hah lite tragiskt men samtidigt skönt.
räknade idag ocks att de är 67 daar till USA.
nu börjar nedräkningen




Maybe you should tie me up
So I don't go where you don't want me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0