DET är humor.

Crille B säger:
hahahahaha fan så kul de är

Sof säger:
haha?

Crille B säger: 
skicka tillbaka reklamen i postfacket.....sen kom den tillbak då skicka ja ut den igen då svor han bakom dörren hahahahaa

Sof säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAAHA

Crille B säger:
att inte folk fattar jag älskar att retas=)

Sof säger:
haha DET är humor!

 

hahah fyfan crille gjorde nyss min dag. retas med postgubben. fan va jag hade velat se det live!

vad blire ikväll?  jag och sanna sätter oss och käkar på biteline.. sedan får vi se om vi går till mig och förar? och sedan oscars? eller det kanske bara blir en lugn kväll.. vi har bestämt oss för att ta kvällen som den kommer:)

och detta då.. HUR kul är det inte!!

Crille B säger:
på jobbet igår....jobbarkompisen skulle kapa med tigersågen...klättrat upp på ställningen och ska börja kapa rycker jag ur sladden....ner för ställningen trycka i sladden och upp igen och ska börja kapa då rycker jag sladden igen hahahahaha

Sof säger:
HAHAHAHAHAHHA
jag dööör
jag hade garvat ihjäl mig

..som sagt HUMOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0