beslut och beslut

inatt har jag varit hockeyproffs för andra natten irad! deeeeni,kan de bero på att jag såå jävulst vill fara till brorsan nu nu nu? eller har jag en undangömd talang?;) hahaha

slutade med att jag försov mig 2 timmar imorse.. (ställde inte ens klockan innan jag somna.. tror jag?)
efter en minuts funderande i sängen ploppar det upp " JAG HAR FÖRFAN SKOLA IDAG"
såå efter 10 min går jag ut genom dörren med grus i ögonen i slappkläder,mössa med en banan i handen.
bra jobbat.. skönt med sovmorgon iallafall. visade sig att jag inte missat så mkt!

beslutet jag tagit efter mitt möte med min handledare idag.. är att jag har bestämt mig för att fortsätta med utbildningen.. och tilll er som inte vet så har jag haft seriöst stora tankar om att hoppa av. men Idag.. bestämde jag mig för att ge det en chans på ritkigt.
såå då veet ni!
sundsvall ska vara mitt hem nu.
NU kör vi!:)



nu ska jag göra mig klar för en myskväll med sanna och stephanie!

har mobilen med mig.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0