I can make my own mistakes.. And learn to let it bend before it breaks

en till vecka har sprungit förbi..och det pluggas som aldrig förr och logisitik-räkning började idag. damn säger jag.
tenta närmar sig med stormsteg och det känns!

47 dagar kvar till the US and A.  jag längtar mer än mycket.

är sjukt avis på bästa maja just nu som sepnderar sina dagar i barcelona! sitter och pratar med henne just nu.. och jag är INTE avis.. nejdå.

vad ska man säga?
livet står still och jag vet inte vad jag ska göra av det. och av någon konstig anledning låter jag det bara vara så också. som att jag inte vågar annat.. någon dag kanske jag tar tag i det.. nångång.


här bjuder jag på en bild som tog för nån vecka sedan innan jag började göra mig klar för utgång..? kan det stämma?



nåja enjoy.

en låt eller två som är ett måste just nu:
Brandi Carlile - The story
Five for fighting - Superman
Tracy Chapman - For my lover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0