..Where I'm just another rider burned to the ground

Sullivan street.. oh lord. underbar

och jaaa jag ville ta en öl och se fotbollen.. men efter promenaden hem från jobbet satte jag mitt arslet på stolen och orkade inte resa mig igen..är lite slut efter denna helg/veckans nattliga bus och hyss! såå nu sitter jag här och knaprar morötter,dricker hallon te och känner lugnet. funderar tillomed på att ta en kardemummaskorpa;)

har föressten hittat ett par skor och en väska som jag RÅDIGGAR.. på riverisland!
Där jag hittade mitt senaste par skor..mina svarta gladiator med nitar.

Imorgon ska jag och maja mysa,fika,snacka skit osv . .så ska och testa skora..och kolla om  väskan finns för den delen.. har bara sett att skorna finns hittills. såå leta leta;) shopaholic,shopping my day away.. nee men barcelona vilken guldgruva till kläder,skor och jaa...ALLT!

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL, det hörs från alla barer.. jaa herregud. helt galet. jag missar nått ikväll fooo shooo!

ne nu ska jag göra nått vettigare än att sitta här och rulla tummarna. plocka undan lite och sen lägga mig i sängen och filosofera. jajjmän.

puss på er alla snygga män och kvinnor


och grattis till Barcelona som sakta men säkert närmar sig sin seger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0