vad är det med mig?

jag är sjuk..foortfarande och på nytt. det har som bara blivit värre.
kan aldrig barceloa hålla käften en natt åtminstonde?
när jag går och lägger mig hade de varit livat och folk skrek och levde om..senare var det  lite lugnare.
men såfort jag lägger mig i sängen startas någon jävla musik HÖGT som fan och foolk skriker lever om som självaste fan.. kändes som att vi bodde vägg i vägg med självaste apollo eller varför inte razmatazz!  
så där låg man halva natten och störde sig på en massa jävla idioter och kass musik för den delen!!
och inatt VET både jag och britta att de kommer vara värre än nånsin..

Fc Barcelona vs Manchester United.. fan vad jag hade velat se den matchen. men mår jag som jag gör nu kan jag glömma det! :/ annars blir deet  Edda och en öl tror jag:)




nu ska jag käka lite frulle!



Har föressten drömt värsta drömmen inatt.. jag har var på nordpoolen som var ungefär 10 ggr större än vad de är idag? och det hade blivit ett lyxhotell liksaså. Jag hoppade från högsta hopptornet! DENI.. för er som kanske inte vet så är jag höjdrädd..så vågar inte hoppa därifrån i dagsläget.. ¨
jag är en livrädd liten tjej när jag står där uppe.. hah:)
 men i drömmen var jag kung. jag dök tillomed!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0