surare blev det..

idag fick britta och sara gå över till dubbelplay på jobbet..medan jag fortfarande sitter kvar på prospekt..(okej ni fattar nada,men räcker att jag gör det) nu sitter jag helt själv.. min västra och högra solstråle borta! så nu är det riktigt surt att vara på jobbet..denna dag har gått så sjukt segt..har ändå fått iväg 5 sälj vilket innebär provision.men de känns inte tillräckligt. fyy så tråkigt de kommer vara nu sista 6 veckorna..
britta jobbar dag i veckan och jag kväll.. vi kommer typ aldrig ses. :(
buhu..vad ska jag göra utan min högra hand?


sedan har det varit rätt kasst väder i helgen..så har inte vart mkt till att sola. och idag skulle de vara fetbraväder..men visade sig vara mulet heeela dagen/kvällen.. håller verkligen tummarna till imorgon. om det vill vara kanonväder så ska det Stekas på hög nivå..innan man måste springa till jobbet.

såå om ni är gulliga kan ni ju hålla en tumme åt mig också.


Godnatt och puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0