partypoooper

vad har hänt med mig.. igårdagen var seg..vi drog och mötte upp sebbe och for sedan vidare mot utställningen..
om jag inte sagt det så hade christian någon vän som hängde ut sin konst osv osv... sen skulle de var fetfest i lokalen efter det. lät som en bra kväll.
när vi väl kommit dit tog vi de chill och spanade in konsten..han hade målat upp vissa på väggen också.
 not bad.  not bad at all. satt och smuttade på mouserande och sedan en öl. efter det bestämde vi oss för att dra till sebbe och deras place för att förfesta och sedan kanske dyka upp igen..men blev att vi satte och i deras soffa och lekte med deras kattunge som dom nyligen skaffat. AS-SÖT!  (tror att britta kommer lägga upp bilder på den i hennes blogg senare)
slutade med att den somnade på min mage och huvudet i min hand. och där blev vi rätt trötta och slöa själva..så vi satt och surrade och sedan begav oss hemmåt vid tvåtiden.  det var våran festkväll. haha men de är faktiskt riktigt härligt att ibland ta det lugnt. 

kan också berätta att det var första kvällen jag hade klänning utan legging,tights.. riktiga sommarn är här gott folk och de är riktigt utlandsvarma nätter! underbart!:)


           

Kommentarer
Postat av: Britta

haha vilken snygg bild på mig.

visste inte ens om att den existerade!

2009-05-31 @ 12:03:39
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0