monsterkärlek!

..till min hemstad just nu.. haha kan väl säga att min hemlängtan har varit grymt stor nu i 2 dagar..
inte för att allt här utom jobbet är bättre än bäst.. men det är något speciellt med boden på våren mot sommaren/sommaren.. man får liksom fram speciella känslor.."kära" känslor till de mesta!
grillarna tas fram,gängen börjar hänga.. blir mkt häng här och där.grillningar,kubb..öl,cider,bränna.. CYKLA för den delen.. jag saknar min gröna fara!
 sen så kommer ju alltid brorsan kommer hem osv.. kan bara säga att jag har nog varit lite hård mot min bedömning mot boden tidigare..visst är de ingen stad jag vill bo i hela åren runt osv.. men våren/sommarn får man inte klaga för mkt på.. its home helt enkelt.





letade fram old pics
                 





imorgon är vi ledig från jobbet..lika som för er svennar! många ska inta flaskan ikväll..
men jag orkar faktiskt inte med det.. jag vill ta det lite lugnt. njuta av min ledighet med en god carbonara/vitlök!:) och se en film och ha en heldag imorgon till att göra vad jag vill.. slippa vara sliten och sova bort dagen!
tar igen det till helgen ändå så.. martina och majas sista helg nu!!! :(

nåja..nu ska jag börja med min mat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig om att Boden är bäst då det är som bäst. Bäst på avstånd skulle jag säga, men man ska inte klaga. Iaf inte på sommaren.



/Elin Häggström

2009-05-20 @ 22:06:43
Postat av: Linda

Tro mig, Boden är bäst på vintern också! Om man nu inte vill ha sol året runt, men regn, blåst och annat skitväder är inte mycket att hurra för. :) /Linda

2009-05-25 @ 12:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0