Man kan inte göra annat än att älska barcelona!!




HUR sjuk litet barcelona egentligen?!..
johan och fredrik anläne till barcelona igår... dom hade hört av sig och meddelat sin ankomst,inge mer än så..
och efter våran förfest/häng på stranden med lite peeeps entrade vi som vanligt boulevard..
Vilka tror ni inte står där och chillar med en drink i handen? joo såklart johan och fredrik.. höll jävlart på att tappa mina ögon.. hade väl varit en sak om jag sagt att vi skulle dit.. men ikket. helt jävla otroligt. jaa man kan ju tro att vi är i boden fortfarande;) hah vart iallafall en grymt kul kväll!:D




efter en full natt i barcelona lättade jag min huvudvärk med en promenad mot barrigotics smågator med maja och martina.. vi kikade in på mysiga små affärer och bara myste på.. gick och köpte oss baugetter,potatissallad och salami och satte oss och åt.. tittade på folk..och blev sjukt facinerade över duvor..dom äckliga duvorna. vi har insett att dom är väldigt kkååta djur!!! hahahah efter det for maja och martina hem och då blev det shopping för mig ..hittde mig en jacka,en thisssse,ett vitt linne och ett låångt svart linne..efter det hittade jag ett par så underbara skor att jag inte kunde säga nej.. såå skor blev jag med också..

en stund senare mötte jag upp johan och frdrik och vi satte oss på hardrockcafe.. där svamlet fortsatte. vi hade några finska gubbar brevid oss som satt och tok-sjöng finska snappssångeer och var ovanligt "på snusen".. hahah toksköna galningar.













här kommer mina älskade skor och en konstig bild på jackan..svinsvår att fota la jag märke till:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0