mama in town ; )

har turistats lite idag.. först hade jag min intervju med min skola (blev aldrig av igår)..så kl 10 satt jag där nervös i cam över skype. men det gick bra.. tror jag?:D haha var iallafall inet så hemskt som jag trodde att de skulle bli.
doom skulle försöka hinna få ut alla meddelanden om man kommit in till midsommar? såå håll tummarna!

efter det intog vi metron mot Familia Sagrada! vilken upplevelse.. faktiskt!
vi var tillomed högst upp i tornet Trots att mamma är sjukt höjdrädd och jag med för den delen.. (som inte ens vågar hoppa från den högsta trampolinen på badhuset!)

här kommer lite bilder..

         
     
     
 

sedan efter vårat besök for vi vidare till parc guell.. underbart vackert och intressant.
jag är grymt fashinerad hur en man har kunnat åstadkomma dessa verk.. helt jävla otroligt!


och mer bilder.. jaa Bilder bjuds det mkt på i detta inlägg!

          
         
     

ikväll har kvällen bestått av Shopping och Hard Rock!
köpte ett par assnygga skor och en jätte fin "tunika" skjortgrejj? blusgrejj? haha..  bilder på de kommer upp inom kort.
nu är jag astrött och ska kasta mig i säng!

pussss!

Kommentarer
Postat av: ola

guelll :) vad tycker maaaama?

2009-06-04 @ 10:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0