15 days to go..

hemresa om 15 dagar.
jag känner lättnad,jag känner ångest..jag känner halft panik inför min flytt till sundsvall.
mkt nu..

dagarna springer iväg och jag känner att jag inte hinner göra nått vettigt alls.
har legat nån timme på terassen och solat idag. imorgon ska jag till stranden och steka på riktigt. den tar så betydligt mer där.
ska också  "provpacka" någon dag. vet inte hur jag ska med mig allt hem. men vissa skor ska jag slänga och vissa kläder får nog stanna kvar? (om de nu blir så att de inte ryms)

vad ska man äta till middag idag? är nästan lite sugen på lasange. men får väl gå till affären och köpa nått gott..
har ingen motivation att göra nått av det jag har hemma.. inte idag.

ligger just nu och lyssnar på jack johnson och drömmer mig bort..
känner hur solen strömmar genom lägenheten..
ne nu ska jag ta migg ifrån datorn/sängen. "får ju fyrkantiga ögon"

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0