..one of those days; )

imorse tog jag mig en morgonjogg och dampade loss till hög musik i lurarna.


Nu ligger och väntar på att angels and demons ska bli klar.. men mitt kära spanska internet jobbar inte så fort som jag vill.. men de tar sig,sakta men säkert!


de är kasst väder idag igen..mulet och ca 20 grader..
men jag är inte bitter..jag har just varit och inhandlat sangria och öl.
Är lite kul när 1liter sangria kostar mindre än En corona?  visst låter det logiskt?
men jag gnäller inte.. inte de minsta;)

ikväll ska jag festa med fidan och gänget..
.. britta och gustav är på sonisphere? ser metallica,slipnot m.m..
jag nöjer mig med bra folk och en fylla.

nu ska jag fixa en bra playlist tills jag ska göra mig iordning ikväll.
och kolla vad jag ska ha på mig..tror faktiskt att jag ska ha min shortsdress med mina heels.. om det inte blir för kallt.men de hoppas jag inte..
ni kan få en kvällens outfit. om ni har tur. haha!

på återseende!:)

föressten..det är ju farmen ikväll för bodensarna..med boppers va?! haha. rock-it åt mig med. ;) skål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0