landing feet first..

nu sitter jag här och lyssnar på bayside.. dom är riktigt bra faktiskt.

fyy vi har dåligt väder.. och de har fan varit de ca 1 vecka nu..förutom en dag (dagen jag brände mig som ett svin)
men nu vill jag sola mer.. börjar få panik.. planet tar mig härifrån om 11 dar..  och jag har bara 10 dagar på mig att göra de sista jag vill.. 10 dagar inte inte tillräckligt. 
oftast tänker jag "det är lugnt.. jag hinner" men de slår mig varje dag jag vaknar att jag inte alls hinner..
och de känns förjävligt. 10 dagar.. efter denna helg så äre bara en kvar....
oh herregud..
jag vet att jag tjatar om det. men jag kan inte sluta.för jag kan säga att min hemkomst är det enda som snurrar i min skalle.. och påverkar mig just nu.

ändå ligger jag här i sängen..deppig över skitvädret och gör inget bättre.
jag är dum.. jag vet. men stan har jag redan gjort..och jag kan inte shoppa nå mer.
sedan så äre inte såå mysigt att lägga sig i en park med jätte mulet och grått väder.
är inte så sugen på att turista en gång till?
såå man kan väl säga att jag chillar..bigtime
serier och film är väl mitt "kall" idag..
sedan försöka träna  lite kanske? men har så sjukt ont i kropppen idag:/
och de vet jag inte varför jag har.. äh jag sitter bara här och skriver en massa skit.

nu ska jag göra mig nå soppa och käkaciabatta!


jag slänger upp en bild som britta tog när vi skulle till ikea en dag


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0