i´m back baby.. i´m back

soo back in barcelona.. finns mkt gott och ont i mig just nu.
vet inte vars jag ska börja..
men börjar väl med plusdelen..
Ibiza..well well. Underbart. kan säga att de uppfyllde alla förväntningar.
hade velat ha mer tid där dock!
tog en jävla massa bra bilder som jag tänkte visa er!
men DET ÄR HÄR DET FÖRJÄVLIGA HELVETET KOMMER..
MIN KAMERA OCH PLÅNKA ÄR STULEN!
försvann när jag kommit hem till barcelona. daamn they´re good.

jaa såå.. vad ska jag säga?
känns som att dom stulit våran resa.. alla dessa bilder och inte nog med det.. Min bästa kamera..DETt sörjer jag nog mest. och korten som minne från ibiza.
körkort,kontokort osv.. de skiter jag fan fullständigt i!

tur dock att britta har lite bilder kvar på sin kamera. tack gode gud. så kanske slänger upp någon av dom.


äh fuck it.. har fan inge mer att skriva.. eller rättare sagt.. jag vill inte.

//bitterfittan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0