Home sweet home!!!

efter en jobbig resdag..så är jag hemma. HEMMA!
underbart känns det! riktigt.

ska fatta mig kort.. hade fettur när jag checkade in mitt bagage i barcelona..
haha min väska vägde visst 27 kilo..så för att jag skulle slippa betala så satte hon mig på buisness class istället;)
inte mig emot. haha

i sthlm hade jag dock inte lika tur.. där vare bara att punga ut stålar. hah

   
haha jag gillar hur dom skriver.. Estocolmo!!

nu blire att nanna.. imorgon ska jag upp rätt tidigt.. till banken och sätta in lite pengar..sedan frissan 11.15..klipp och färg;)
efter deet blir det luncha med min bästa ina!!
och fixa,trixa..sedan en fika med maja? hah och sedan kanske en liten öl på bränna?
äh vi får helt enkelt se vad dagen bjuder på;)

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0